7. srp 2013.

NAKON PRIČA DA JE POBJEDA WEIDMANA NAMJEŠTENA,DANA ODGOVARA"GLUPLJU STVAR NISAM ČUO U ŽIVOTU"

Donosimo vam citate s konferencije za novinare održane nedugo nakon UFC-a 162, eventa na kojem je okrunjen novi prvak srednje kategorije.
 
 
Dana White se nasmijao na priče da se u slučaju Andersona Silve i Chrisa Weidmana radi o namještaljci, a tada je prokomentirao meč.

"Weidman je brzo došao do bacanja a Anderson se dobro branio. Nema sumnje da se krajem prve runde uvukao Weidmanu u glavu no nastavio je to raditi i u drugoj i na kraju je primio udarac i pretrpio je nokaut. Chris Weidman je bio sabran, nije poludio dok se nekima to dogodi jer se Silva počne igrati s njima. No Chris je bio smiren, išao je naprijed i tražio je nokaut dok mu nije uspjelo."

White o (sada uništenim) super-mečevima...

"Da, ta borba je koštala GSP-a, Jonesa i Silvu hrpu love. On je bio karika obojici, i eto ga."

White o Andersonovom navodnom manjku motivacije da odmah ide na revanš...

"Reći ću vam ovo - Anderson ima poraza u karijeri no on je zaboravio taj osjećaj, ne zna kako je to izgubiti. Neka mu se sada sve ovo slegne. No garantiram vam da, bez obzira na ono što on kaže u javnosti, revanš je ono što on želi."

White o Andersonovom stilu, kojeg su mnogi povezali s "manjkom poštovanja prema protivniku."

"Bila je to dobra borba. Silva je izgledao dobro sve do tog trenutka. Uspio se u prvoj rundi izvući iz situacije za koju su smatrali da je za njega najopasnija, a tada se uvukao Weidmanu u glavu i nastavio je to činiti i u drugoj rundi. No to ga je sustiglo i nokautiran je na spektakularni način. Bilo je to poprilično j**eno uzbudljivo, ja sam se oznojio i skoro onesvijestio dva puta. Meni je bilo uzbudljivo i ne vidim kako to Anderson nije poštovao Weidmana. Ovo je borba. No garantiram vam da bi on uzeo drugačiji pristup u revanšu."

Tada se oglasio Chris Weidman...

"Mislim da Silva nije bio umišljen, jednostavno se koristi tim stilom kako bi mentalno pobijedio protivnika. Obično mu to upali i to je jedan od stilova. No ja sam bio miran a kada je nastavio to raditi rekao sam, kvragu i sve, idem ga udariti. Vjerujem u svoju snagu jer dovodimo u kamp brojne odlične boksače. Ne znam što su mi govorili u kutu nakon runde, fokusirao sam se na disanje. Anderson Silva je imao spuštene ruke no on zna što radi. Ja sam samo uspio to iskoristiti a mnogi nisu. Blagoslovljen sam timom koji želi vidjeti da uspijem, Matt Serra je inspiracija."

...Pa i Anderson Silva.

"Pokušao sam uvući Weidmana u svoju igru no nije mi uspjelo. Baca jake udarce i jedan me uhvatio. Osjećam da sam dao sve od sebe. Očito moj plan nije upalio i nema izgovora. Trenirao sam 4 mjeseca kako bi dobio ovu borbu, no meč je meč i dogodilo se ono što se dogodilo."