26. sij 2013.

RAMPAGE PORUĆIO TEIXEIRI"NOKAUTIRAT ĆU TE KAO ŠTO SAM I CHUCKA,NE ZNAŠ NI SAM U ŠTO SI SE UVALIO"(VIDEO)

Priredba UFC on FOX 6 održava se večeras, točnije u 2 h iza ponoći po našem vremenu.


Iako je glavna borba večeri rezervirana za Demetriosa Johnsona i Johna Dodsona, sve oči su uprte u posljednji UFC nastup legendarnog Quintona "Rampagea" Jacksona. Njega će s druge strane kaveza čekati brazilski "ubojica" Glover Teixeira, koji je i favorit u ovom meču.

Na sinoćnjem vaganju bilo je zanimljivo, a danas se pojavila i snimka na kojoj se dobro čuje što je Rampage poručio Teixeiri: "U najboljoj sam formi života i ne volim kada se ljudi zajebavaju sa mnom i otpisuju me. Nokautirat ću te kao što sam i Chucka (Liddella op.a.), ne znaš ni sam u što si se uvalio!"

Hoće li Rampage uspjeti ostvariti svoje prijetnje, znat će se do sutra ujutro.