29. sij 2013.

MIRKO FILIPOVIĆ"MENI NAJBLIŽE PRIJATELJE ĆU POČASTITI I KUPITI ULAZNICE ZA NJIH,ALI NEKA PRESRETANJA NA CESTI IDE AUTOMATSKI ODJEB"

Cro Cop fanatici podigli su se na noge nakon što je otkriveno da se K-1 World Grand Prix finale u ožujku održava u Areni Zagreb, a neki su se odmah preusmjerili na Facebook stranicu Mirka Filipovića u nadi da će Mirkec obući poštarsku odoru iz Mjenjačnice i početi dijeliti karte poput letaka.


Ponukan silnim molbama, Mirko je na svojoj FB stranici pozvao na razum.

"Dobio sam puno poruka u vezi ulaznice za K-1 finale koje će biti 15. ožujka, ali zaista ne znam ni kada će u prodaju, niti koja će biti cijena ulaznica, ali vjerojatno će vrlo brzo krenuti u prodaju i to preko Eventima. Želim naglasiti da nemam nikakve veze s organizacijom priredbe, a još manje s kartama. To kažem iz razloga jer me već ogroman broj ljudi pitalo da im 'sredim, nabavim ili riješim' ulaznice, a ja ih 'srediti, nabaviti i riješiti' mogu jedino da odem u Eventimov ured i kupim ih kao što sam zadnji put išao, ali više neću.

Meni najbliže prijatelje ću počastiti i kupiti ulaznice za njih, ali na neka presretanja na cesti ide automatski odjeb. Kad se sjetim zadnje priredbe muka mi dođe. Ja stvarno nisam škrtica, ali što je previše, previše je. Prošle godine me lik žica i moli za tri karte. Na kraju sam mu ih kupio i dao, kad evo ga sutra, stoji za šankom i skida sve s nebesa Real Madridu. Stavio je 1.500 kuna na kladionicu i popušio. Ja ga gledam i ne vjerujem, pa došlo mi je da kao magarca oderem od batina. Za ulaznice nije imao, a za počastiti kladionicu ima. Katastrofa."

PORUKA 2

"Evo moram priznati da su me neki od vas stvarno nasmijali. Ja obožavam duhovite ljude no čini mi se da su neki od vas priču s kartama krivo shvatili, nemam se namjeru sad opravdavati niti polagati račune bilo kome ali nema to veze s kartama i koliko me one koštaju. Tu se radi o nekom principu pa i o kulturi na kraju krajeva. Lova je na kraju sića, a prije nego sam ovo napisao napravio sam spisak od stotinjak meni dragih ljudi koje ću od srca pozvati na turnir i kojima ću kupiti karte. No iznerviraju me ljudi raznoraznim zahtjevima i to ljudi koji nemaju nikakve osnove ništa tražiti od mene. Ja ću lovu uvijek moći zaraditi al' živce nove kupit ne mogu.

Većina vas ne može shvatiti kako je živjeti pod povećalom i kad mnogi od vas nešto očekuju i traže. Svakako je bolje kad ljudi traže od tebe a ne ti od drugih ali sve ima svoje granice. Evo, drago mi je da i na ovaj način mogu komunicirati s ljudima koji me poštuju ali i tu ima pretjerivanja. Ja sam stvarno jednostavan lik i nisam kompliciran ni po kojoj osnovi, barem ja sebe tako doživljavam, ali neke stvari mi idu na jetru da ne kažem na k.

Koliko dobijem poruka tipa 'alo pajdo', 'di si prika', 'ej što radiš?'... Mislim, na svaku normalnu poruku nastojim odgovoriti ali ovakva komunikacija je stvarno neprihvatljiva, pogotovo ako očekuju neki odgovor. Pa na kraju krajeva nisam ja s pojedincima T-rexove čuvao po Privlaci. Zaista ne tražim od nikog, niti to želim, da me se persira ali neke kulture mora biti. Pa ja imam 38 godina i nekima od tih dečkića mogu biti otac i stvarno neke stvari nemaju smisla.

Siguran sam da će neki od njih sada namjerno slati takve poruke i neka šalju ako to smatraju nekom opasnom forom. Mene ne košta ništa obrisati poruku. Možda i nisu svi imali neku lošu namjeru ali ih molim da mi takve poruke ne šalju. Toliko za sada i nema ljutnje."


I.F.Profightstore