26. sij 2013.

CRO COP O K-1 WORLD GRAND PRIX FINALU

Mirko Filipović se preko svog Facebook profila po prvi put u detalje osvrnuo na K-1 WGP finale od kada je otkriveno da će se turnir privesti kraju u Zagrebu. Iz njegovih riječi lako se da zaključiti da ga je promjena lokacije dodatno motivirala.


"Meni najvažnija vijest je ta da će se K-1 finale održati 15.3 u Zagrebu. Biti će to pravi spektakl i mogu samo reći 'there will be blood'.

K-1 finale je najzahtjevniji borilački format današnjice jer treba odraditi tri borbe u tri ili četiri sata koliko traje turnir. Trebat će strašna tjelesna ali i psihička snaga za to osvojiti i naravno, malo sportske sreće da ne bude neka gadna ozljeda koja te automatski izbaci van. Može se dogoditi da se borci sudare glavama, nekom pukne arkada i to tako da nije moguće nastaviti borbu, odnosno da liječnici zabrane radi prevelikog krvarenja ali nadam se da su pehovi iza mene.



Konkurencija će biti opasna, momci su u prosjeku 10-ak godina mlađi i svi će željeti požnjeti slavu a još više lovu jer pobjednik nosi 1 000 000$ tako da će biti čupavo. Ali u dobroj sam formi, u ponedjeljak počinjem sa završnim ciklusom priprema i biti ću više nego spreman, kondicijski vjerojatno najspremniji usprkos godinama.

Velika mi je želja to osvojiti i da mogu birati radije bih osvojio pojas bez nagrade nego da izgubim i dobijem milju. Nije da sam toliko bogat već bi mi pojas bio draži i vredniji. Jer lovu ću kad-tad potrošiti i kao da je nikad bilo nije ali pojas će vječno stajati kao podsjetnik meni a nakon mene mojim sinovima, da se sjete im je stari uzeo pojas Pridea, tada najjače MMA organizacije i pojas K-1 - najprestižnije kickboxing organizacije a to neće ponoviti nitko jako dugo, osim možda Overeema koji ima šansu osvojiti pojas UFC-a a K-1 je već osvojio. Ali biti će čupavo, konkurencija je opaka ali ja ću se maksimalno pripremiti pa što Bog da."
Izvor:Profightstore