2. tra 2012.

ALEXANDER EMELIANENKO"MOJE UDARAČKE TEHNIKE SU DALEKO OD SAVRŠENIH"

Alexander Emelianenko je osvježio svoju MMA karijeru novim pobjedama, spreman je za nove izazove...



Alexander Emelianenko, ruski MMA borac je nedavno upisao pobjedu nad Tadasom Rimkeviciusom, vratio se na trag pobjeda.
Emelianenko kaže da je zadovoljan s određenim protiv Rimkeviciusa, kaže da je odradio ono što je mislio odraditi a i da je Tadas bio na nivou.

Savjete mu je davao i njegov brat Fedor.

„Ukazao mi je na pogreške koje sam napravio u prvoj rundi i dao mi jasne instrukcije što trebam napraviti u drugoj rundi. Zahvaljujući njegovim savjetima, nisam opet radio pogreške i nokautirao sam protivnika.“ – rekao je Emelianenko.


Alexander je rekao kako je radio pogreške na način da je zaboravio na obranu, katkad se povlači više nego bi trebao, a ponekad žuri završiti borbu što prije.

Svjestan je da još treba raditi na svojim udaračkim tehnikama.

„Moje udaračke tehnike su daleko od savršenih, zato ponekad napravim greške u borbi. Što se tiče nožnih tehnika Alex kaže da će ih koristiti više kada stekne još samopouzdanja, ali smatra da je još prerano za to. Fedor se ozlijedio na način da je bacao previše lowkickova protiv Monsona, što je kasnije bio problem u borbi sa Satoshijem Ishijem.“ – komentira svoje nedostatke mlađi Fedor.



Alex je na prošlom turniru bio glavna borba večeri iako se turnir zvao Olenik vs Monson. Objašnjava to činjenicom da je tek kasnije dodan na fightcard i da se ne bori za novac već za popularizaciju sporta.